Elementor #1936

samen lopen in een BUSINESSteam…

Wij gaan jou echt niet vertellen dat meedoen aan de DB4Daagse Businessloop voor jouw bedrijf een leuke gelegenheid is om je op professionele, sportieve en originele wijze te promoten en presenteren? En dat het prima teambuilding kan zijn of pure klantenbinding? Natuurlijk niet. Dat kan je zelf wel bedenken. Maar het is wel handig om te weten is dat mannen en vrouwen samen in een team kunnen zitten en ze ook niet allemaal dezelfde afstand hoeven te kiezen. Dat maakt samenstellen van een team een stuk eenvoudiger.

Deelnemen kan op de volgende afstanden:
40 km
30 km
20 km
15 km

Cécile Burghouwt van het vierdaagsebureau kan al jouw vragen  beantwoorden: cecile.burghouwt@marathon.nl of 071 – 8200434.

Wat is een team?
Een team bestaat uit maximaal 10 personen.
Niet alle 10 teamleden hoeven dezelfde afstand te lopen. Maar eenmaal voor een afstand gekozen, moet die wel 4 dagen lang volbracht worden. Dan pas heb je recht op de beloning.

Tijdens de Vierdaagse van afstand wisselen, kan niet. Wel kunnen de 4 dagen door twee personen worden volgemaakt. Dus ieder 2 dagen of iemand 3 dagen en de ander 1.

Lijst van gefinishte bedrijven
Er komt een lijst op de website van Teams die de Duin en Bollen Vierdaagse hebben uitgelopen. Die lijst is natuurlijk geen klassement, want het gaat niet om tijd of winnen in de Vierdaagse. Maar het is wel lekker dat jouw bedrijf wordt genoemd als sportieve onderneming.

Kosten
De kosten bedragen € 1.000,- excl. BTW


WAT ZIT ER IN EEN PAKKET?

Het kost best wat om een businessteam te kopen, maar je krijgt er dan ook wel een heel mooi Businesslooppakket voor terug. Wat daar in zit?

Maximaal 10 lanyards inclusief chip (elektronisch startbewijs)
Maximaal 10 informatiemappen
Maximaal 10 individuele medailles bij het uitlopen
Een lijst op de website van alle teams die zijn gefinisht
Een aparte ontvangstruimte voor alle businessteams
Er zijn tientallen andere bedrijven (netwerken…)
De ontvangstruimte is in de buurt van de start en finish
Gezellige muziek in de ontvangstruimte
Een digitale teamfoto (zelf te downloaden)
Massage voor al jouw teamleden
Een bewaakte tassen garderobe
Luxe broodjes, fruit, koffie, thee, water en sportdrank
Naam van het bedrijf wordt door de speaker genoemd
Twee VIP-kaarten per bedrijf voor het VIP-paviljoen naast de finish (the place to be…)
Onderweg: eigen chill-plek met eigen toiletten?

Deze prijzen zijn per team. Als jouw bedrijf meer teams inschrijft, krijg je 20 % korting vanaf het tweede team. Alle prijzen zijn exclusief BTW.

het is

Door hier uw e-mailadres in te vullen schrijft u zich in voor onze nieuwsbrief.